wtorek, 14 lipca 2020

Podróżuj z nami dookoła świata i znajdź Wally'ego!

Koszulka w czerwono-białe paski, niebieskie spodnie, charakterystyczne okulary, laseczka, czerwono-biała czapka z pomponem, brązowe buty i podróżniczy zapał. Tak najkrócej można opisać Wally'ego – kultową już dziś postać, znaną z charakterystycznych, wypełnionych setkami szczegółów ilustracji Martina Handforda z książki „Gdzie jest Wally?”. Ta popularna na całym świecie „wyszukiwanka” błyskawicznie stała się bestsellerem.

Dziś Wally wita Was na blogu tymi słowami:

Pobudka, pora wstawać, Przyjaciele Wally'ego! Czy kiedykolwiek widzieliście syreny pływające w kanale albo namiot cały wymalowany w kwiaty? Ja widziałem! Dzisiaj! To było po prostu niesamowite!

Zaraz, zaraz - gdzie ja jestem? O rety, chyba się zgubiłem...Pomożecie mi? Może potraficie mnie odnaleźć na polu namiotowym, na morzu i lotnisku???

Do dzieła!
Raz, dwa, trzy, szukaj Ty! Zapraszamy do zabawy!

A tak właśnie wyglądam :)








Jeśli lubicie zabawę w detektywów, to ta książka jest właśnie dla Was!
Gorąco polecamy na wakacyjne dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz