czwartek, 9 kwietnia 2020

Wielkanocne inspiracje

Dzisiaj podsuwamy dla Was kolejny pomysł, jak spędzić ten przedświąteczny czas z dziećmi. Otóż, pokażemy Wam, jak wykonać pisanki 3D z papieru.

Okazuje się, że to najłatwiejsze do zrobienia pisanki wielkanocne! Idealny projekt dla najmłodszych domowników. Wystarczy kilka arkuszy wzorzystego papieru dekoracyjnego, nożyczki oraz igła z nitką. W zaledwie kilkanaście minut w twoim domu może pojawić się cały zestaw ślicznych trójwymiarowych pisanek z papieru. Możesz ułożyć je w koszyczku lub powiesić na wielkanocnym drzewku. Wybór należy do Ciebie!

Krok po kroku wyjaśnię, jak je wykonać.

1. Na początek należy znaleźć szablon jaja dowolnego rozmiaru. Ja znalazłam taki szablon w internecie i zwyczajnie wydrukowałam.

2. Następnie wycięłam jajko z szablonu i odrysowałam je na pięciu wybranych arkuszach kolorowego papieru, po czym ponownie wycięłam.

3. Wszystkie otrzymane w ten sposób elementy położyłam jeden na drugim i zaznaczyłam linię biegnącą przez środek.




4. Złączyłam wszystkie warstwy za pomocą zszywacza (2-3 zszywki wystarczą) .

5. Na końcu rozłożyłam jajko i powyginałam wszystkie jego warstwy w taki sposób, by utworzyły trójwymiarowy kształt pisanki. Jeśli chcemy powiesić jajko na drzewku wystarczy przez jego czubek przewlec igłę z nitką. Pisanki są gotowe!

Spójrzcie poniżej jaki efekt otrzymałam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz